6.7.12

Choć droga do serca prowadzi przez żołądek…


to nie samym chlebem człowiek żyje :)
A katarzynka to nie tylko kuchnia.
Czasem z niej wychodzę.
Wychodzę też czasem z domu.
Gdzieś jadę.
Kawałek idę.
Czegoś dobrego zawsze słucham.
Robię zdjęcia.
Rozmyślam.
Poszukuję, komentuję.
I o tym wszystkim będzie w nowym miejscu.

Zapraszam Was serdecznie do odwiedzania mnie na S. and Me (klik)


Tu oczywiście wszystko pozostaje bez zmian.
Nowy przepis już w poniedziałek.
Mam nadzieję, że polubicie moje drugie ja.
Pierwsze bez zmian, gotuje!

Udanego weekendu 

5 komentarzy:

ewelajna Korniowska pisze...

Idę zobaczyć co to...:)

sheandhim+the cat pisze...

pędzę - lecę! (:

katarzynka pisze...

Ewelinko - dziękuję za pierwszy ślad!

She - cieszę się. Wiele tam jeszcze nie ma, ale życzę sobie, żeby szybko zaczęło się zagęszczać :)

Udanego weekendu moje panie ♥

emigr pisze...

A to ci nowina! Juz lece obkukac co i jak! Do zobaczenia po drugiej stronie!:*

Ja nowa milnova pisze...

No no - podwójne życie, lecę czytać ;)